گزارش تصویری// تجمع مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص) ـ ۱‌
تعداد نظرات: ۶ نظر
کد خبر: ۳۸۲۶۶۳
۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

گزارش خطا
ویدیوهای مرتبط
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اجرکم عند الله
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
از دولتیها کسی را ندیدیم نکنه رفتند برای دلجویی سفیر فرانسه
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
دولت اعتدال از روز اول در خوابه عمیقه.بیدار میشن فقط میخندن.شایدم مثل حر باید ببخشیم فرانسوییهارو؟شایدم هنوز دولت داره رفراندم میگه بیاد تو اعتراض یا نیاد؟
دولت ندیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نخير، به جاي اينکه بيان اينجا و معترض بشن به رفتار زشت فرانسوي ها در مورد اهانت به پيامبر رحمت (ص) و محکوم کردن آن ولي رفته بودن خوش گذروني تو مترو دور دور با فريدون و رفقا به بهانه هواي پاک!!!!!!!!!! کسي نيست بهشون بگه شما ها اگر هميشه مثل مردم از وسايل نقليه عمومي استفاده مي کرديد اونوقت مي فهميديد با شيطان نمي شه مذاکره کرد! حالا هي برن مذاکره کنن هي برن هر چيزي که داريم بدن بره!!!!!!
ما نخوايم با آمريکاي گرگ و انگليس روباه و فرانسه هتاک موهن مذاکره کنيم ديگه بايد چي کار کنيم ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
به قول شاعر که فرمود : اون مذاکره اي که با شيطان باشد - خاک عالم بر سر آدم باشد
خدايا تيم مذاکره کننده ما را به راه راست هدايت فرما، خدايا وزير امور خارجه کشور را به راه راست هدايت فرما
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
می بایست با تخم مرغ. کفش سفیر فرانسه پذیرای میشد تا یاد بگیرن ازین غلطا نکن.< پرتاب تخم مرغ و کفش یک نوع ازادی حساب میشه>
احمد غبدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
لبیک یا رسول الله(احب یا رسول الله ) باز هم مردم ودرود بر این ملت هوشیار هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم وباز هم ندای مرگ برامریکا مرگ بر انگلیس ومرگ بر اسرائیل را فریاد میزنیم که حرمت شگنی ها چیزی از خورشید کم نمی کند ولی به غرق شدن غربی ها در منجلاب ضلالت می افزاید و گرایش به اسلام گرایی روزبه روز بیشتر می شود واز دولت مردان واکنش سریع می خواهیم (صلوات بر محمد و آل محمد وعجل فرجهم )
ارسال نظرات
captcha